no-img
طرح و برنامه معلمان

دانلود پرسش مهر راهكارهاي افزايش بهره وري در آموزش و پرورش - طرح و برنامه معلمان


طرح و برنامه معلمان
مطالب ویژه
اطلاعیه های سایت

ادامه مطلب

دانلود پرسش مهر راهكارهاي افزايش بهره وري در آموزش و پرورش
zip
اکتبر 4, 2022
10000 تومان

دانلود پرسش مهر راهكارهاي افزايش بهره وري در آموزش و پرورش


دانلود پرسش مهر راهكارهاي افزايش بهره وري در آموزش و پرورش کاملترین فایل پرسش مهر در اینترنت بصورت WORD و قابل ویرایش در تعداد ۳۵ صفحه از بروز ترین مقالات پرسش مهر سال ۱۴۰۱ با موضوع بهره وری در آموزش و پرورش می باشد توجه فرمایید پرسش مهر بهره وری مدارس در آموزش و پرورش در ۱۰ مهر ۱۴۰۱ توسط مدرسان تیم سایت طرح و برنامه تهیه و تدوین شده است لطفا جهت خرید فایل پرسش مهر راهكارهاي افزايش بهره وري در آموزش و پرورش به انتهای مطلب رفته و روی گزینه خرید و دانلود بزنید

مقاله پرسش مهر ۱۴۰۱عنوان مقاله:راهكارهاي افزايش بهره وري در آموزش و پرورش

چکیده

با توجه به تغییرات پرشتاب در جهان معاصر و رقابت شدید سازمان ها برای دستیابی به منابع ثروت، توجه جدی به منابع انسانی ضرورتی اجتناب ناپذیر است. دراین راستا توجه به رویکردهای نوین در امر آموزش نیروی انسانی بسیار جدی است. زیرا سرمایه گذاری در امر آموزش، افزایش بهره وری نیروی انسانی را بدنبال دارد. استفاده از ظرفیت های موجود در آموزش عالی، برگزاری دوره های آموزش بدو استخدام، آموزش مهارت و دانش های مورد نیاز کارکنان از طریق آموزش های ضمن خدمت در بهبود بهره وری نیروی انسانی بسیار موثر خواهد بود. کارکنان در مسیر شغلی خود به انواع آموزش ها نیازمند هستند تا توانمندی های خود را توسعه داده و بهره وری سازمانی را ارتقا بخشند.

کلمات کلیدی: بهره وری، آموزش و پرورش، مدرسه، معلم

فهرست

مقدمه.. ۵
بیان مسئله.. ۵
چارچوب نظری.. ۷
بهره وری در آموزش و پرورش.. ۷
ضرورت و اهمیت بهره وری در آموزش و پرورش:.. ۸
مفهوم و تعریف بهره وری.. ۹
اهمیت و نقش نیروی انسانی در کارآمدی و بازده دستگاه آموزش و پرورش.. ۱۰
پیش فرض ها ی بهره وری در مدرسه .. ۱۱
ویژگی های مدارس بهره ور.. ۱۲
راهکارهای ارتقاء بهره وری نیروی انسانی در آموزش و پرورش.. ۱۴
ويژگيهاي معلم بهره ور.. ۱۹
راهکارهای عملی برای ارتقای کیفیت و بهره وری در مدرسه .. ۱۹
ده نکته ی مهم مدیریتی .. ۲۲
ارتقاي بهره وري در مدرسه مستلزم .. ۲۳
مراحل بهبود كيفيت و ارتقاي بهره وري مدرسه .. ۲۳
۲۰ توانمندي مدرسه بهره ور.. ۲۴
عوامل موثر و کلیدی در افزایش بهره وری برگزاری کلاس مجازی.. ۲۵
روش تحقیق ..۲۹
بحث و نتيجه‌‌گيري.. ۳۰
منابع.. ۳۲

مقدمه

تلاش اقتصادی انسان ها همواره در این جهت بوده که با استفاده ی حداقل از منابع در دسترس خود ، حداکثر نتیجه را به عمل آورد . اختراعات و ابداعات بشر از ابتدایی ترین ابزار کار در اعصار بدوی گرفته تا پیچیده ترین تجهیزات امروزی متاثر از همین تمایل بوده است . اگر منبع را به مفهوم هرآن چه به گونه ای در رفع یکی از نیازهای بشری موثر می افتد در نظر بگیریم بسهولت متوجه درک این معنا خواهیم شد که منابع در عین گستردگی و تنوع ، از ویزگی محدودیت و کمیابی برخوردارند. در مقابل نیازهای بشر نامحدودند وهرآینه نیز بر وسعت آنها افزوده می شود . از این رو بسیار مهم است که بشر بتواند منابع کمتری را مورد استفاده قرار دهد و نیازهای زیادتری از خود را برطرف نماید یا نیازهای ثابتی را با منابع کمتر پاسخگو باشد . اهمیت این معنا کوششهای اندیشمندانه و خلاقان هی آدمی را از گذشته های دور به سمت بهره برداری بهینه از منابع سوق داده و بسیاری از تحقیقات علوم نیز درچنین مسیری قرار دارند .

در هر سازمان نیروی انسانی یکی از مهم ترین منابعی است که در اختیار می باشد . چگونگی استفاده بهینه ومطلوب از منابع نیروی انسانی از شرایط مهم کارایی و بازده سازمان می باشد . بهينه سازي در به خدمتگیری نیروی کار در سازمان به اين معني است كه  بتوان با استفاده با مديريت بهتر ثمره ی بيشتری را با صرف منابع كمتر نیروی انسانی حاصل نمود. بهینه سازی بیش از آن که متوجه خلق امکانات تازه و ایجاد ظرفیت های جدید باشد متوجه اصلاح و بهبود وضعیت موجود است . در بهینه سازی کوشش بر این است که وضعیت موجود از زاویه استفاده کمتر از منابع و حصول نتیجه ی بهتر مورد ارزیابی و سنجش قرار گیرد تا نواقص و کاستی های موجود شناسایی شده و به شکل علمی و با استفاده از دستاوردهای علوم و تحقیقات در بهسازی وضع موجود اقدام گردد .

فرهنگی گرامی ما مفتخریم که شما وبسایت معتبر طرح و برنامه مدارس راجهت دانلود فایل آموزشی خود انتخاب کرده اید ما هم متعهد به پشتیبانی ۲۴ ساعته و ارائه فایل با کیفیت شما می باشیم.

تضمین خرید شما با پاسخ دهی ۲۴ ساعته

(ایمیل drsifile@yahoo.com) – (تلگرام : drsifile@)

لینک خرید فایل



درباره نویسنده

kia 95 نوشته در طرح و برنامه معلمان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.