no-img
طرح و برنامه معلمان

دانلود برنامه عملیاتی جدید دبستان سال 1402-1403 - طرح و برنامه معلمان


طرح و برنامه معلمان
مطالب ویژه
اطلاعیه های سایت

ادامه مطلب

دانلود برنامه عملیاتی جدید دبستان سال ۱۴۰۲-۱۴۰۳
zip
دسامبر 26, 2023
190000 تومان

دانلود برنامه عملیاتی جدید دبستان سال ۱۴۰۲-۱۴۰۳


دانلود برنامه عملیاتی جدید دبستان سال ۱۴۰۲-۱۴۰۳ در قالب فایل ورد و قابل ویرایش یکی از جدیدترین برنامه سالانه های الاغی از طرف ادارات کل بعضی از مناطق توسط تیم درسی فایل و طرح و برنامه معلمان تهیه و تنظیم شده است لازم به ذکر است برنامه عملیاتی ابتدایی مبتنی بر سند تحول بنیادین در تعداد ۴۷ صفحه بصورت کامل شده اماده و ویرایش شده است

مدیرت محترم مدرسه ابتدایی شما با خرید برنامه عملیاتی مدیریت مدرسه ابتدایی مبتنی بر سند تحول بنیادین یک برنامه ۴۷ صفحه ای کاملا پر شده و جدید را دریافت خواهید کرد که در آذر ماه سال ۱۴۰۲-۱۴۰۳ تهیه و تنظیم شده است این فایل برای اولین بار در فضای مجازی توسط تیم درسی فایل تهیه و هر گونه انتشار و امور تجاری توئسط سایر وبسایت ها مجاز نمیباشد

نكات مهم در خصوص فرم برنامه سالانه و برنامه ارتقاء مديريت آموزشگاهي در دوره ابتدايي:

۱- با توجه به اختیاری كه در قسمت (سایر فعالیت های مورد نظر مدرسه …) برنامه سالانه به مدارس داده ‌شده است، مديران محترم با توجه به طرح ها و برنامه های سایر حوزه ها و طرح های ابتکاری خود در اضافه نمودن فعالیت ها به انتهای برنامه مختار هستند.(ضمنا برخی فعالیت های پیشنهادی نیز در ادامه جهت استحضار مدیران محترم ارسال می گردد)

۲-از آنجا که در اين برنامه مدارس با يكديگر مقايسه نمی‌شوند و عملكرد خودشان در سال قبل با سال جديد مقايسه می‌گردد، بنابراين افزايش و يا كاهش امتيازات در فرم برنامه سالانه و جدول شماره ۶ براثر حذف و يا اضافه نمودن فعاليت، هیچ‌گونه نگراني براي مديران مدارس ايجاد نخواهد كرد.

۳-در خصوص حذف نمودن فعالیت‌ها در جدول فوق، مديران محترم توجه داشته باشند چون فعالیت‌های تعریف‌شده در اين جدول، همگي ازجمله انتظارات حوزه‌های مختلف در سالتحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ و همچنين برگرفته از برنامه‌های زير نظام‌ها می‌باشند. در صورتي می‌توانند نسبت به حذف آن‌ها اقدام نمايند كه مدارس به‌هیچ‌وجه شرايط اجرا و اقدامي در راستاي آن فعاليت ندارند.

۴- تمام فعالیت‌هایي درج‌شده در فرم برنامه سالانه به‌صورت پیش‌فرض همگي از نوع الزامي هستند. در صورتي فعاليتي از نوع اقتضايي تلقي می‌شود كه مدرسه به‌هیچ‌عنوان نتواند در خصوص آن فعاليت اقدامي انجام دهد. در اين صورت آن فعاليت اقتضايي تلقي شده و با عدم درج نمره توسط مدير مدرسه از فعالیت‌ها حذف می‌گردد.
مثال: برگزاری جشنواره ملي بازی های بومی محلی دانش آموزان مدارس عشايري (ویژه مدارس عشایری): این برنامه فقط و فقط مختص مدارس عشایری است و دیگر مدارس عملاً نمی‌توانند براي اين فعاليت، اقدامي داشته باشند. بنابراين مدارس مجاز هستند اين فعاليت را حذف نموده و در برنامه سالانه آن را لحاظ نكند.

دانش آموزان و فرهنگی گرامی ما مفتخریم که شما وبسایت معتبر درسی فایل را جهت دانلود فایل برنامه عملیاتی جدید دبستان انتخاب کرده اید ما هم متعهد به پشتیبانی ۲۴ ساعته و ارائه فایل با کیفیت شما می باشیم.

در صورت نداشتن رمز دوم میتوانید از طریق تلگرام-ایتا پیام بفرستید تا محصول شما را ارسال و مبلغ را کارت به کارت فرمایید همچنین در صورت نداشتن برای خرید میتوانید از ایمیل زیر جهت خرید استفاده نمایید

تضمین خرید شما با پاسخ دهی ۲۴ ساعته

(ایمیل drsifile@yahoo.com) – (تلگرام : drsifile@) – (ایتا :  pdfdocir@)

لینک خرید



درباره نویسنده

kia 95 نوشته در طرح و برنامه معلمان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.