no-img
طرح و برنامه معلمان

سوالات دوره حفظ و ارتقا سلامت دانش آموزان در مدرسه - طرح و برنامه معلمان


طرح و برنامه معلمان
مطالب ویژه
اطلاعیه های سایت

ادامه مطلب

سوالات دوره حفظ و ارتقا سلامت دانش آموزان در مدرسه
zip
سپتامبر 21, 2022
5000 تومان

سوالات دوره حفظ و ارتقا سلامت دانش آموزان در مدرسه


دانلود فایل سوالات دوره حفظ و ارتقا سلامت دانش آموزان در مدرسه با کد ۹۹۵۰۶۸۵۱ به صورت PDF قابل سرچ در تعداد ۱۸۰ سوال قابل سرچ از آزمون اصلی برگزار شده در مورد ضمن خدمت حفظ و ارتقا سلامت دانش آموزان در مدرسه به مدت ۲۴ ساعت در سامانه ضمن خدمت معلمان می باشد  دانلود نمونه سوالات آزمون دوره ضمن خدمت شیوه های تامین، حفظ و ارتقای سلامت دانش آموزان در مدرسه با پاسخ با کد ۹۹۵۰۶۸۵۱ به مدت ۲۴ ساعت به شیوه الکترونیکی که از طریق سامانه LTMS فرهنگیان برگزار می گردد.

نمونه سوالات ضمن خدمت شیوه های تامین، حفظ و ارتقای سلامت دانش آموزان در مدرسه کاملترین و بروزترین سوال با پاسخ جهت استفاده تمامی کارمندان آموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی می باشد. این سوالات دقیقا براساس منابع آزمون طبقه بندی شده است.

این سوالات با توجه به مواد آزمون ضمن خدمت فرهنگیان تهیه شده و کمک بسزایی به شما در زمینه قبولی در این آزمون می نماید. شما با مطالعه این مجموعه نیاز به خرید و مطالعه هیچگونه کتاب و نمونه سوال دیگری نخواهید داشت.

همه فایلهای موجود دارای قابلیت سرچ بوده که میتوانید کلمات کلیدی را در آن جست و جو نمایید. سعی کنید به جای انتخاب کل متن سوال، کلمات کلیدی مهم آن را جهت جست و جو انتخاب کنید.

استان: خراسان رضوی(مشهد ناحیه۴)، شهرستانهای تهران، همدان، زنجان، گیلان، کرمانشاه، قم، قزوین، چهارمحال و بختیاری، خوزستان،  البرز، سیستان و بلوچستان، آذربایجان شرقی، کردستان، کرمان، فارس، تهران، لرستان، مازندران، هرمزگان، یزد، ایلام، بوشهر کد دوره: ۹۹۵۰۶۸۵۱▪️مدت دوره: ۲۴ ساعت▫️تاریخ و زمان آزمون: برای هر استان متفاوت است.

فرهنگی گرامی ما مفتخریم که شما وبسایت معتبر طرح و برنامه مدارس راجهت دانلود فایل آموزشی خود انتخاب کرده اید ما هم متعهد به پشتیبانی ۲۴ ساعته و ارائه فایل با کیفیت شما می باشیم.

تضمین خرید شما با پاسخ دهی ۲۴ ساعته

(ایمیل drsifile@yahoo.com) – (تلگرام : drsifile@)

لینک خرید فایل



درباره نویسنده

kia 95 نوشته در طرح و برنامه معلمان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.