no-img
طرح و برنامه معلمان

دانلود طرح تدبیر مدارس ابتدایی 1403-1402 - طرح و برنامه معلمان


طرح و برنامه معلمان
مطالب ویژه
اطلاعیه های سایت

ادامه مطلب

دانلود طرح تدبیر مدارس ابتدایی ۱۴۰۳-۱۴۰۲
امتیاز 3.00 ( 1 رای )
zip
آگوست 27, 2022
65000 تومان

دانلود طرح تدبیر مدارس ابتدایی ۱۴۰۳-۱۴۰۲


دانلود برنامه سالانه براساس طرح تدبیر سالتحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ مختص مدیران و مدیر آموزگاران مقطع ابتدای(دور اول و دوم) مدارس دخترانه و پسرانه بصورت فایل word و قابل ویرایش در تعداد ۸۰ صفحه و در تعداد ۷ فصل بصورت کاملا جدید و حرفه ای تحت عنوان طرح تدبیر ۱۴۰۳-۱۴۰۲ تهیه شده است به خاطر داشته باشید این طرح فقط مختص سایت طرح تدبیر و درسی فایل بوده و در هیچ وبسایت دیگری انتشار ندارد لطفا جهت خرید و دانلود جدیدترین طرح تدبیر مدیر ابتدایی سال ۱۴۰۳-۱۴۰۲ به انتهای همین مطلب بروید این فایل شامل فرم ۲ فرم ۴ و فرم ۶ و مشخصات تدبیر می باشد

ســر فـصــل هــای طــرح تــدبـیـر ۱۴۰۳-۱۴۰۲

فصل اول: طرح تدبیر ۱۴۰۳-۱۴۰۲ اهداف و چشم انداز سند تحول
فصل دوم:طرح تدبیر ۱۴۰۳-۱۴۰۲ شناخت وضع موجود
فصل سوم: طرح تدبیر ۱۴۰۳-۱۴۰۲رسیدن به وضع مطلوب
فصل چهارم: طرح تدبیر ۱۴۰۳-۱۴۰۲تقویم اجرایی و جدول زمان بندی
فصل پنجم: طرح تدبیر ۱۴۰۳-۱۴۰۲طرح ها و برنامه های عملیاتی تدبیر
فصل ششم: طرح تدبیر ۱۴۰۳-۱۴۰۲برنامه آموزش و یادگیری
فصل هفتم:طرح تدبیر ۱۴۰۳-۱۴۰۲ ضمائم

تصویر فرم (۲) تـــدبــیــر ۱۴۰۳-۱۴۰۲

ساحت(۱) – تعليم  و تربيت اعتقادی ، عبادی و اخلاقی

اهداف دوره ی اول: ۱-با صفات مهربانی ،بخشندگی ،دانایی و توانایی خداوند آشنا واحساس اطمینان وآرامش حاصل از آن را ابراز نماید. ۲- با شناخت روش زندگی وآموزه های اخلاقی پیشوایان دینی (آداب ورفتار فردی واجتماعی ،راستگویی نظم وپشتکار ) ،تاثیر آن را در رفتار خود نشان دهد.  ۳- با قرائت صحیح نماز  وآیات آسان قران ، آموخته های قرانی خود را در زندگی به کار گیرد.

اهداف دوره ی دوم: ۱-بادرک مفهوم اولیه هریک از اصول دین، پذیرش واحساس تعلق خاطر خود نسبت به آن را نشان دهد ۲-با مطالعه روش زندگی وآموزه های اخلاقی پیشوایان  دینی (عزت نفس ،تکریم والدین ،احترام به طبیعت ودیگران،وفای به عهد)وشناخت احکام موردنیاز الگوهایی را برای عمل صالح شناسایی ودر زندگی به کار گیرد. ۳-با قرائت صحیح وروان ،درک مفاهیم عینی وانس با قران کریم ،آموزه های آن را در زندگی به کار گیرد.

تصویری از بــرنــامـــه عملیاتی نوع دوم تــدبــیــر ۱۴۰۲-۱۴۰۳

تــصــویــــــری از فرم(۶)بـــــــرنــــــامـــه تــدبــیــر(۱۴۰۲-۱۴۰۳)

تــصــویــــــری از فرم شماره(۴)تــدبــیــر ۱۴۰۲-۱۴۰۳

ساحت(۵) تعليم  و تربيت زیبایی شناختی  و  هنری

اهداف دوره ی اول: ۱-با مشاهده اشیاءاطراف ،پدیده های طبیعی ،فرهنگی وهنری ساده ،دریافت حسی خود و لذت حاصل از آن را به زبان هنر ابراز نماید. ۲-با تغییر سازنده در محیط و اشیاء اطراف تخیل ،تجسم وخلاقیت خود را پرورش دهد.

اهداف دوره ی دوم: ۱-با شناسایی ودرک اهمیت عناصر زیباییساز در پیرامون خود،فضای زندگی خویش را بهبود بخشد. ۲-با خلق یک اثر هنری با استفاده از معیارهای زیبا شناسی ، قدرت خیل ,تجسم وایده پردازی خود را تقویت کند. ۳-با شناخت اصول اولیه زیبا شناختی ,یک پدیده طبیعی یا اثر هنری را بررسی وچگونگی آن را برخود توصیف کند.

طـرح و برنامه های عملیاتی(با توجه به جدول شماره۶ طرح تدبیر)

نكات مهم در خصوص جدول شماره ۶ طرح تدبير
لطفاً قبل از تکمیل فرم ؛ ابتدا نکات مهم را با دقت مطالعه نمایید…۱٫ با توجه به اختیار ي که در قسمت (و…) فرم شماره ۶ به مدارس داده شده است ۱٫ مدیران محترم در اضافه نمودن فعالیت ها به اهداف دوره توجه نمایند و متناسب با اهداف دوره که در ذیل ساحت ها آمده است نسبت به طراحی فعالیت ها اقدام نمایند.
۲٫ از آنجا که در برنامه تدبیر ، مدارس با یکدیگر مقایسه نمی شوند و عملکرد خودشان در سال قبل با سال جدید مقایسه می گردد ، بنابراین افزایش و یا کاهش امتیازات جدول شماره ۶ بر اثر حذف و یا اضافه نمودن فعالیت ، هیچگونه نگرانی براي مدیران مدارس ایجاد نخواهد کرد.
۳٫ در فرم شماره ۶ (جدول فوق) ، هر فعالیت به طور مجزا داراي یک امتیاز واحد از بین اعداد ۰ تا ۷ می باشد و ارزش تمام فعالیت ها یکسان لحاظ شده است ؛ بنابراین فعالیتی بر فعالیت دیگر ارجحیت ندارد .

۴٫ در خصوص حذف نمودن فعالیت ها در جدول فوق ، مدیران محترم توجه داشته باشند چون فعالیت هاي تعریف شده در این جدول ، همگی از جمله انتظارات حوزه هاي مختلف در سال ۱۴۰۲ و همچنین برگرفته از برنامه هاي زیر نظام ها می باشند. در صورتی می توانند نسبت به حذف آنها اقدام نمایند که مدارس به هیچ وجه شرایط اجرا و اقدامی در راستاي آن فعالیت ندارند.
مثال : برگزاري جشن تکلیف : جشن تکلیف ویژه مدارس دخترانه است و مدارس پسرانه عملا نمیتوانند براي این فعالیت ، اقدامی داشته باشند . بنابراین مدارس پسرانه مجاز هستند این فعالیت را حذف نموده و در برنامه سالانه آنرا لحاظ نکند.
۵٫ تاکید می گردد تنها شیوه ي اجراي فعالیت ها و برنامه ها در سطح مدارس ،فقط از طریق برنامه تدبیر می باشد و مدیران محترم می بایست طبق چارچوب برنامه تدبیر عمل نمایند.
۶٫ در فرم شماره ۶ (فوق) ، تعداد ۲ فعالیت در ذیل ساحت تعلیم و تربیت علمی و فناورانه ، ویژه مدارس شاهد طراحی شده است و فقط مدارس شاهد مجاز به اجراي آن می باشند.

فرهنگی گرامی ما مفتخریم که شما وبسایت معتبر درسی فایل راجهت دانلود فایل آموزشی خود انتخاب کرده اید ما هم متعهد به پشتیبانی ۲۴ ساعته و ارائه فایل با کیفیت شما می باشیم.

پشتیبانی ۲۴ ساعته و ارسال در تلگرام و واتس اپ

ارتباط فوری در تلگرام 👈 https://t.me/drsifile

ارتباط فوری در واتس آپ 👈 http://wa.me/989306359679

(دریافت مستقیم+ارسال در ایمیل)

لینک خرید انلاین



درباره نویسنده

kia 95 نوشته در طرح و برنامه معلمان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.